Wednesday, March 19, 2008

1st Miscellaneous

Huhu...

ada beberapa perkara nak letak dlm blog ni...

Mula-mula tribute to my 1st header/banner.....wpun dah tukar yang baru...yang lama kena simpan..so..letak dlm post ni la...

yang kedua nak bagi semua tengok gambar saya yang dulu2..yang saya dah upload dlm forum... saya ni bukan pemalu..so..gambar masa kembang ke..saya letak je.... insya-Allah...one sweet day... dpt gambar kuncup laks...

Then nak inform dengan nada penuh gembira...wpun hari tu plan nak test baju2 yang dah tak muat bila berat dah kurang dari 79kg..sbb tak sabar..masa tgh kemas almari mlm tadi..cuba la..pakai baju2 tu...dan..ehehhehe....banyak yang dah muat balik...hari ni g keje pun ngan baju yang dah lama tak pakai..hoho..kira mcm pakai baju baru gak la...tp untuk future ada selai 2 lagi yang tak muat..kalau dah muat nanti..mesti saya melompat lebih tinggi... :))

HL is really something la....kalau belum mencuba tu..pastikan anda tidak melepaskan peluang ini...lagipun HL ni kan affordable....

ok till then..chiow..

1 comment:

Herby Diets said...

Congrats! Sure you can get very good results as long as you don't give up.