Tuesday, June 15, 2010

On your mark, get set, GO!


Gambar 1
Gambar 2
Apa perbezaan yang dapat dilihat di antara gambar 1 dan gambar 2?
Tentulah dari segi tahap seriusnya semangat untuk bermula.
Gambar 1 nampak lebih bersemangat dibandingkan dengan gambar tupai yang comel itu.

So, saya sendiri dapat merasakan saya sama seperti tupai tersebut, nampak bersungguh-sungguh tapi dalam hati masih ragu2 boleh buat ke tak...

dah 2 kali misi diet oxydizer saya gagal...kedua-dua kali tersebut semangat saya sama seperti gambar 1 pada mulanya..tak tau di mana silap, bertukar pula menjadi gambar ke 2...

This time, saya nak start sebagai tupai jer...biarlah tidak nampak mcm pro, semoga keputusannya nanti memuaskan hati.

so, esok saya nak sarapan apa ye? stok buah lama dah x refill....

asyik2 gagal jer...terima kasih kepada kawan-kawan yg memberikan semangat kepada saya untuk tidak berhenti...

dalam kealpaan semenjak beberapa bulan ni, berat badan telah menjadi 84.4kg dan saya akan berusaha untuk mengurangkan sedikit demi sedikit...masalahnya balik keje je mesti cari nasi..susah nak kawal nafsu makan yg menggebu skrg ni..tambah lagi tgh bulan mengambang mcm nih...

apa2pun, awal pagi esok, sy akan timbang balik..nak confirmkan sy start brp kg...

till then, chiow..

kepada kawan2...marilah terus berusaha..
kepada sis rahimah, saya melangkah lagi....


2 comments:

Adsfc said...

jom2...sy pun nak ikut diet jugak

Cik Hani yang Baik said...

mari mari...