Thursday, December 13, 2007

Week 17

83kg and still.
F1 dah habis yesterday. skrg ni tgh tunggu yang baru. hopefully akan sampai dalam 2-3 hari lagi.

kenapalah liat sangat saya nak buat simple excercise? saya kena buat excercise rasanya sbb berat badan dah payah nak turun. Selain dari tu, disiplin yang kurang lately pun rasanya membantu ke arah kelambatan proses penurunan berat badan....tapi skrg ni tgh back on the track.

selain dari tu, maybe badan saya kena ambil f1 + f3 kot. sblm ni, saya consume f1 + f3 dan penurunan berat badan agak memberangsangkan...

stock yang baru ni, try balik cara lama.

mcm tikus putih laks rasanya...ada try n error...tp no harm trying sbb all this while i keep trying sebilangan besar produk menguruskan badan yang mempunyai testimoni yang bagus dan hanya herbalife yang betul2 dapat memberikan kesan yang saya ingini.--> ni bukan bodek, mmg kenyataan...

dats ol 4 now..chiow!!!!

No comments: