Wednesday, February 25, 2009

sekadar update

sejak 6 Februari...dah tak ada updates dari saya, baik dari segi menu dan sebagainya...

sebenarnya, saya tersangatlah sibuk dengan aktiviti di office...sekarang pun masih lagi sibuk..tp dah kuranglah dari kesibukan sebelum ini...jadi..saya ambil kesempatan utnuk membuat sedikit updates...

Last week i have my normal menses lagi selepas ketiadaan pada dec and jan...hepi...

selain dari sibuk di office, kesibukan bertambah bila perlu pergi outstation...
nak jadi cerita, at the hotel tu ada weighing machine and bila naik saya rasa nak pitam kejap..it's 84.*kg...gila tu...makan masa kat hotel ni saya kontrol giler...nasik mmg ambil 1 sudu jer...lain2 ratah lauk..dunno why berat boleh naik gila sampai mcm tu sekali...nak sedapkan hati, anggaplah sbb tgh menses...

bila balik rumah (sabtu lepas)..naik balik scale..herm..scale ni pun sama..tunjuk 84.*kg..gilo hapo....
saya pun merasa sangat frust...*untuk makluman, masa outstation tu saya tak ambil HL..skip..sbb food provided dar buka mata hingga tutup mata....

petang yesterday, balik dari kerja, saya cuba naik balik scale...and alhambulillah...adalah nampak penurunan...82.4kg kalau tak silap..kalau tak..mau gila berpanjangan dibuatnya....

apa2pun..berat yg sebenar akan dipaparkan hari jumaat. Insya-Allah...

menu?? maaflah kawan2..saya tak dapat nak penuhi janji dgn emnuliskan menu..susah gilosh nak catat bila bergerak dari satu tpt ke satu tpt..nak mengingat pun payah...will try to sambung baliklah...catatan menu tu walau apapun...

nak announce kat sini...saya sgt jeles dgn pfs sbb berat dia makin turun...dgn ini..saya berazam akan meneruskan usaha saya......

kiri kanan....entah brp kali dah kawad nih..tak jugak jalan...

No comments: