Wednesday, June 3, 2009

Me and TBL Malaysia

Me myself mmg peninat setia rancangan TBL@702...
kagum tengok perkembangan diorang..
mula2 bila kaseh iklan kan tentang pertandingan ni mmg hati tergerak untuk mencuba...sbb kesibukan yg tiada taranya...terlupa sekejap...tp nasib baik pada saat akhir, sempat gak join...besar harapan saya semoga pertandingan ini dapat menguatkan semangat saya untuk terus mengejar berat badan ideal...

ni dia details yg saya dah bagi pada organizer....tp ada pembetulan dari segi berat...sebab berat yg saya bagi kaseh tu, berat minggu sudah..bila timbang balik 1 jun lepas..dah dapt berat baru....

Ni dia, details;

2) Nama : Dcd79
Umur : 30, Sarawak
Tujuan : Sy ingin mengurangkan berat badan sy kerana sy ingin mendptkan berat badan ideal serta lebih aktif dlm aktiviti sukan dan persatuan.
Berat Badan : 84.7kg --> 83.9kg
Berat yg ingin dicapai : 70kg dlm masa 3 bulan
Blog : http://dcd79anotherjourney.blogspot.com

Untuk pertandingan ni, berat akan diambil setiap jumaat..jadi saya akan update kat sinilah...dan secara automatik..ticker2 saya juga akan berubah.....

eheh..wish me luck ya...

No comments: