Friday, June 12, 2009

TBL Week 2 Weighing

Alhamdulillah..akhirnya..minggu ni berjaya kurangkan berat lagi..it's 1kg frenz...
Sorry gak sbb kualiti gambar kurang memberangsangkan. pakai hp lama..mls nak cr camera...

herm..apa saya dah buat minggu ni? saya tak bersenam...cuma tak dpt tidur lena..mlm2 jer mata terbuka luas fikiran menerawang..semua benda kat office masuk dlm fikiran..ntah ler...

ok..till then..gtg...plan nak upload pix laks lps ni...
gambar bila start tbl..

minggu depan plan nak buat workout laks..

untuk kawan2 lain...chayo...

5 comments:

Mey Mey said...

Hai.
:)
Tanya sikit makan aper berat turun konsisten ni?
work out camner plak?
becoz berat kiter lebih kurang
but I hardly losing weight.
Makan dah abis kawal dah..

Cik Hani yang Baik said...

mey mey..saya makan herbalife dari dulu dah...tp saya makan sekali sehari jer..recently...saya x sempat buat workout...cuma stress n selera makan mcm dah normal....
n baru sedar gak selera makan kurang terutama kepada junk food lps makan jamu kaplet surut mustika ratu. baru seminggu cuba..

Unknown said...

ha..jamu kaplert surut..ye ke...

xpe...kuat smgt kak dcd ye...

chaiyo

Cik Hani yang Baik said...

mia: dulu nama jamu ni jamu susut perut. masa tu study lg..abt 12 year ago ada amalkan..mmg perut mengecil sikit arr sbb masa tu pun berat xderlah melampau sgt...skrg dah rename...cuba balik..sbb payah sikit nak kecikkan perut ni...so far..sometimes angin keluar dgn banyaknya...ekek..

Mey Mey said...

owh...TQ.
nak try gaklah jamu tu..
HL lum lg..ongkos gk ada!
hehe..