Sunday, November 21, 2010

Geram

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Sangat geram dengan diri sendiri bila berat badan semakin naik dan tak berdisiplin bila mengikuti sesuatu program.
Lebih sedih lagi bila orang sekeliling ingat kita ni dah berusia sangatlah kononnya...

Sangat geram dan dengan itu, saya menyalurkan segala energi dari perasaan geram tersebut untuk membantu saya stick to my diet program.

Saya akan buktikan, saya bukan makcik-makcik...

aduh..sakit betul hati ni...

Salam Manis, dcd79

2 comments:

Anonymous said...

salam..
awak,

i've been in that situation before...last yr kot..mmg sakit hati sgt sgt..lebih2 lg ada yg siap cakap..ingat dah penah beranak!..serious..i ingat semua tu..thats wat burn my feelings and make me more motivate.. saya pun br je amik HBL..dan stop in a middle sbb preggy kejap, then ni sambung balik..alhamdulillah..berkat usaha dan sokongan..

ps..skrg..org2 yg mulut mcm tu dah mula tanya "muka makin bersih dan berseri...makin kecik la badan..makan apa?..." saya senyum je..siap jawab.."apa2 pun, hati kena bersih..barulah semuanya akan ok.."..

Cik Hani yang Baik said...

ingat saya sorang je kena...
tu la...jadikan sebagai pembakar semangat..
berusaha...