Wednesday, October 31, 2007

Week 11

Selepas buat detox dengan melilea selama seminggu, saya dah shed balik 1 kg yang naik masa raya dulu.
Berat saya as of today = 83.0kg
Tapi yang rugi, saya x buat meal replacement. 1/2 an hour after minum organic, saya makan mcm2 (snacking). I think i have to adjust semula pola pemakanan slps raya ni..starting from today, i akan balik ke cara makan yang disarankan oleh HL. No snacking and no sweet drink.
Replace 2 meals with organic and 1 normal meal.
Tunggu perkembangannya next week.

Melilea: Beberapa tahun yang sudah, my frenz ask me to try this product, tp saya tak terbuka hati....dengan alasan mahal..herm...slps baca testimonial dalam forum, tiba2 terasa nak mencuba..dats y i ambil melilea ni. Selepas seminggu minum organic melilea, proses pembuangan menjadi lancar, dulu mmg lancar..tp lately mcm ada problem sikit...so, lps ambil organic ni better than before...lepas tu siap ada keluar yang diorang selalu cerita dalam forum..mcm usus...apa ke bendanya..saya pun tak tahu..ehhehhe...kemudian, lps minum organic ni mesti cari air..sbb rasa haus je.... pasal kulit lebih cantik semua tu...saya tak perasan lagilah...sbb kulit saya memang jenis tidak bermasalah..mungkin slps saya habiskan satu botol organik ni adalah perubahan kot...
melilea organic ni rasa dia macam minum air rumput yg di blend...hahha...rasa mcm shrek pun ada juga....saya cakap kat kwn kalau nak minum..saya nak minum minuman shrek..hahhahah
ok..gtg..will update from time to time..

No comments: