Thursday, November 29, 2007

Week 15

Back to 83kg... :))
Walaupun still x konsisten ambil shake..tp sy telah berjaya meminimumkan pengambilan snack dengan kadar yg amat minimum dan i end up dengan 83kg. yang mana bagi saya ianya merupakan satu kejayaan kerana last week after wednesday tu..bila saya naik mesin penimbang...jarum tu mmg menghala ke 84kg dan kadang2 naik sampai 85kg..seram nya....

Kali ni nak jaga makan pula lah.... (mak ada kat rumah, susah btl nak tahan godaan makanan yang dia masak)
dah x larat dah nak membawa lemak2 di badan ni...
doakan kejayaannku...

till then...harap2 next week akan ada more gud news..

Then satu lagi..yesterday, secara rasminya saya dah jadi HERBALIFE DISTRIBUTOR...
anyone from sarawak yang nak place order..kalau selesa thru saya pun boleh..not a big deal..
untuk saya promote kat orang, kena tunggu saya dapat berat 79kg dulu...

ok...chiow...

No comments: