Tuesday, May 20, 2008

The Ugly Duckling

The Ugly Duckling - my all time favorite Story Book.....
Why? Kerana sebab yang sama kenapa saya ingin menurunkan berat badan, sebab yang sama saya tidak pernah berhenti mencuba apa2 produk menguruskan badan, mengurangkan berat badan yang ada di pasaran sehinggalah saya mencuba HL....
Kerana saya ingin menjadi angsa putih yang cantik pada akhirnya...:))) mmg mcm cerita dongeng kan? wahahah....look at my nick pun mesti ramai tahu saya ni suka berada di dalam dunia khayalan..wahahah..but no worry...masih waras lagi...
apalah yg saya merapu nih? actually i want to write sth, so...just tulis je apa yg ada in my mind...
Before HL, saya dah try bermacam2 produk dan paling lama try pun 2-3 bulan and end up dgn give up..wakaka..tp dengan HL lain...mmg lain ...semangat nak keep going tu sentiasa ada.....tak tahu apa boosternya..most probably the encouraging result lah..wpun sometimes mcm statik je berat..but..inches laks yg turun...:))..HL keep me happy..keep the smile on my face...
Sekarang..ke arah menjadi angsa Putih yang cantik...i hv to work harder....lebih hard...supaya my target to reach 75.0kg by end of this month dpt dicapai...So then, i can proceed to the next stage, which is a mission to reach 69.0kg..:))
I believe that, once i managed to shed >11kg from my body, perubahan akan nampak lebih ketara to myself and lebih ramai people around me yg perasan...mcm alinx (alinx- nama u naik lagi arr kat sini-sbb sy pnh jumpa dia in person), dia mmg berbeza setelah hilang 11kg...nampak lain sgt dari gambar2 sblm nih....cayalah alinx.....
So, tak tahu apa nak disimpulkan dari posting nih.....hahahaha
Jom semua..kita ke BINTANG.. dan marilah bersama-sama menjadi ANGSA PUTIH yang cantik...eheheheheheh..

4 comments:

Muzik Hati said...

thanks for the credits dewi...
slps hilang 10kg, org sekeliling kita pasti akan tego perubahan yg blaku pd diri kita..itu x dpt disangkal lah..mmg hakikat sbnr...
my case, masa baru ilang 5kg camtu,beberapa org je perasan perubahan i..org² terdekat je perasan..now, semua org perasan perubahan i..terutama skali ngan org² yg jarang npk i sblm ni..hehe
happy tu mmg happy dgn teguran mcm tu, tp lagi happy coz dah bola pakai baju² lama i...
wooohoo!!! jom ramai²... fighting!!!

Cik Hani yang Baik said...

ya ..fighting....ahhaha...
semangat...kalau target tercapai ikut my plan...raya nanti..melopong la orang2 kampung saya yg suka mengutuk kegebuan diriku ini....hahaha...silap2..hari2 pakai kebaya nanti...wakakakakakak

Anonymous said...

nak jadik jugak the swan..asik gimuk aje..boring..

Cik Hani yang Baik said...

yea....jom sesama jadi swan...
herm....