Monday, May 12, 2008

Week 37 & Week 38

2 minggu and 2 trip to KL...
end up dengan makan..makan..makan n we can call it 2 almost shakeless weeks :((
bila sampai rumah after last trip... terus naik scale n luckily...i manage kekalkan weight below 80kg...hahahahah....masa nak naik scale tu..in my head...mmg dah agak akan dpt angka 8*.*
syukur....tak tercapai.......

and yg plg happy adalah..i have my menses again..walla...normal taw..no more pills wpun lewat for abt 2 weeks... hopefully...later my menses cycle will be normal mcm orang lain....herm..wpun berat lambat nak turun...having my period is more important than losing my weight...then hopefully...bila my period dah normal, my hormones balanced and it will be easier for me to get rid of these kgs...

hopefullly sesiapa yg jadi my blog readers will pray for my success....

1 want to reach my 75kg stage by end of this month...

wish me all the best....tqvm

1 comment:

Muzik Hati said...

good luck my dear..may force be wt u..hehe..fighting dewi!!!