Monday, April 6, 2009

The same old me..

Hahaha..bila ambil gambar baru..rasa mcm xder perubahan jer pada diri sendiri...

Gambar ni diambil masa dinner jumaat lepas 3/4/2009..
masa tu perut bloated lagi...rupa2nya, bila balik rumah...cik P melawat...alahai...patutla bloated semacam..

Itulah, orang lain beriya-iya nak kurus...saya...selalu sangat main2....

org lain dah ke bulan, saya baru nak selidik ttg bulan..mcm tulah kiranya...lambat...

keinginan sahaja tanpa execution, mmg akan jadi lambat..tp at least..ada keinginan daripada yg terus alpa?? nak jadi apa...

hari demi hari..saya terus memperbaiki kelemahan yg ada dlm usaha saya mengurangkan lebihan lemak di badan...dan suatu hari......semoga berjaya...

5 comments:

Saidah said...

bukan sikda perubahan.. cuma kejap turun kejap naik kedak aku tok.. mun happy berat turun, aku bantai makan sesuka hati.. dah naik pulak hahaha..

Cik Hani yang Baik said...

hahaha...aku gila..makan jak kerja...nasib baek sik makan banyak..aku cuba tahan dari makan banyak....eheh

Anonymous said...

hmm.. aku rasa kita bertiga tok sama aja..naik turun..n naik turun la..
aku berazam lg sekali...at least 55 kg

Unknown said...

dok tengok ticker kak dcd nie....0.6kg lost? Dah update ke ni? hm....tengok penggunaan HL dah 3 bulan ek kak dcd...xpe, kuatkan semangat selalu..mudah2an tercapai impian....kak ziera boleh jd contoh kte wat ms ni kan, kak dcd??hehe..

Cik Hani yang Baik said...

mia, saya ambil hl on off dah skrg ni...dah tak commit sgt..nak try ubah pemakanan w/out HL..wpun payah..tak boleh bergantung 100% dengan HL. lagi satu, skrg ni sgt susah nak mendisiplinkan diri..tu pasal...shake pun sekali sehari jer...