Friday, June 13, 2008

Mari menonton kebaya

Bagi yang tak sempat nak melawat forum...jom kita cuci mata sambil memotivasikan diri...

~Marilah mengetatkan bodi dengan f3~ iklan ini tidak berbayar :))

++ additional info: gambar ni saya ambil di Pasar Serikin, Sarawak. pasar ni terletak disempadan sarawak and indonesia, tetapi masih terletak di dalam kawasan sarawak. yang menariknya, kesemua penjual disana adalah dari indonesia. Selain dari kain, terdapat juga jualan pakaian-pakaian, perkakasan rumah, makanan, barangan rotan dan tikar palembang serta tikar kelasah. Keistimewaannya adalah pada harga yang amat berpatutan dan kalau skil tawar menawar tu tinggi..mmg best gilosh arrr..

++ Sebab ramai yang tanya price, saya akan letak price yang saya ingat dibawah setiap gambar..kalau tak ingat tu saya bubuh tak ingat je la..sbb ada gak main tangkap je gambar without tanya harga...

Kebaya pink dan yang sederet tu kalau tak silap harga dalam +-RM100, sekali dengan kain and selendang. Jenis kain adalah organza yang disulam dengan cantik.

Yang dibawah ni laks, harga baju yang patung tu pakai pun dalam +- RmM100, dan yang kat belakang tu, barisan atas kalau tak silap dlm +-RM50 dan barisan bawah laks +-RM70. Beza dia adalah dari jenis kain yang dugunakan. Ni dia kain yang berharga +-RM50 tu...kain dia biasa2 jer..tp sulam dia mmg cantik..
2 Gambar kat bawah ni yang price range +-RM70...yang saya beli..hihihi...yg nampak separuh tu..warna biru gelap..my dad yg suggest warna ni...

lagi..lagi gambar untuk kebaya yang berharga +-RM50....yg kaler coklat muda ni cun gak...

ni dia close up kebaya +-RM100 kt atas td.. kebaya biru ni +-RM100 gak n yang hijau memikat jiwaku itu adalah +-RM90...mmg minat..tp kena tangguh dulu pembeliannya..yang hijau tu cinta pertama ku..sbb saya mmg suka gila warna hijau,,,wakakaak

Closeup kebaya pink +-RM100 - berbaloi arr rasanya..
Selamat menjamu mata...

No comments: