Saturday, June 21, 2008

Week 44

Herm....
mmg dah tau silapnya kat mana...sbb tak ambil shake dengan betul...asyik makan dan 1 shake per day jer...mana tak berat badan makin naik....
tp..ada gud news walaupun berat menaik..
dalam minggu ni i dpt my 3rd period..kalau untuk kali ke dua dia lewat +-2 minggu, kali ni lewat seminggu jer..hopefully..next month dia akan normal..wallauwee..sgt teruja dan seronok sekali...
mula2 tu masa lewat..ingatkan sbb ambil f3 dia xnak kuar..eheheheh..sib baik dia kuar gak....skrg...saya sudah normal lo....
huhuhuhuhu...masalah ni saya hadapi sejak saya form 1 lagi taw....mula2 period 2 bulan sekali, kemudian 3 bulan sekali....sampailah akhirnya setahun sekali...itupun kena ambil pil hormon...
selepas +- 10 bulan on Herbalife, saya sekarang dapat my period lebih normal dari sebelum ni..syukur yang tidak terhingga.....
so, satu amsalah besar dah selesai...masalah kedua saya yg saya kena work on adalah my weight....chayo...ke arah pinggang 32 inci..huhuhuhu

No comments: