Friday, September 26, 2008

Final TU:LWC (WoTA) dan weekly progress

kat atas ni berat terbaru adiwish..dgn result yg sungguh mengujakan. tahniah adiwish.. 75.0kg tu...
ni laks.berat terbaru saya yang sedikit mengecewakan...sedey ni...by right saya target reach my 77.5kg this week..mengapakah ini terjadi..kejamnya....berat saya naik wei....
tapi rasanya..punca dan sebab nya adalah kerana saya makan pitza dan kurang minum air...ataupun sbb saya kurang tdo..ataupun sbb tak lama lagi nak period..apa2lah...harap2 dpt kekalkan berat wpun dah raya nanti n masa tu teruskan berusaha lagi... herm 78.4 kg...mcm mana nak kira point ni..kena turunkan ker..

tapi..takyah sedih2..cm diperut ku sudah kurang 3cm walaupuna area alin semuanya maintain..:)

berat ni adalah secara official untuk minggu terakhir TU:LWC dan juga untuk update mingguan.
Jadual ni adalah pencapaian keseluruhan WoTA bagi TU:LWC. Kitorang berjaya mengurangkan sebanyak 6700 gram...sorry kepada adiwish sbb saya selalu je buat hal..menaikkan berat diri sendiri.....

Esok dah balik kampung. saya rasa sangat gembira..tp sedikit penat sbb tak packing lagi brg2..mlm tadi baru siap buat kuih semua..penat nya...patutnya bila dah penat, berat turun..ni tak...

okla..jumpa algi selepas raya dengan gambar kebaya...

Kepada yang berhari raya, selamat bergembira bersama keluarga tercinta dan jangan overdose 'makan kuih raya, rendang dan semuanya'

Tata

No comments: