Friday, September 19, 2008

Week 57

Dear all,
Hehe..formal laks rasanya...

ok..result hari ni..wpun x byk yang turun..saya dah mencapai fasa 77.* akhirnya...
pada yesterday (petang), setelah ditimbangtara, berat saya secara rasmi adalah 77.8kg :)
merasa sangat seronok dengan perkembangan tersebut...nak cakap apa lagi ek..xder idea arr..

Perkara yang ke2 berkaitan minggu terakhir pertandingan TULWC, saya akan upate berat terakhir saya pada hari jumaat next week instead of hari ahad. Ini adalah kerana saya akan balik bercuti ke kampung yang tiada internet (menjawab soklan pfs) dan juga susah nak dpt coverage phone serta tiada tipon rumah (tiap2 kali pilihanraya menang tanpa bertanding..ni la jadinya..)..

Jadi kalau berat saya tu tak turun sgt pun x apalah..adiwish kan ada...
*Adi, berat saya, saya akan update pada hari jumaat, berat adi dan total sum semua, adi buat pada hari ahad ye..ataupun nak buat pada hari jumaat gak? eheheh....

okla..sampai di sini saja...saya kena stop sbb byk keje kena settle b4 cuti ni..tq n tata...

No comments: