Friday, September 12, 2008

Week 56 : Progress and such

Herm...dah minggu ke 56. Bagi saya secara rasminya selepas seminggu berpuasa (sbb minggu pertama saya 'direhatkan' dari berpuasa...:)

Berat badan diambil pada pukul 5.3* yesterday dan saya berjaya mencapai bacaan 78.4kg. herm..dapat satu lagi point nampaknya...tapi tak memberangsangkan sangatlah progress nya... mungkin sbb ada masanya saya skip supper with HL menjadikan pengambilan shake kepada 1 kali sehari sahaja. Next week nak test mengambil shakes 2 kali setiap hari..bukan apa..kadang2 perut penuh sgt dgn air...kadang2 penuh dgn food..tu yang tak muat nak sumbat dgn shake lagi...

PEngambilan air secara purata mmg sangat kurang...ada sekali saya mengambil air yang sangat banyak sehinggakan saya merasa perut penuh giler dgn air..ish..tak selesa..and taknak buat dah.. :)

Apa lagi ek perkembangan sepanjang bulan puasa ni? ye..awal pagi mmg sangat susah la nak buka mata...masa sahur tu ok..tp bila dah tdo balik after sahur...and satu time lagi after solat maghrib..sbb solat kat rumah je...mak aih..mataku ini amatlah sukar untuk dibuka... tp dgn green tea..rasa segar la pulak..problemonya...mlm laks tak boleh nak tdo..rasa aktif semacam je..kenalah paksa diri tdo..kalau minum teamix, tak rasa mcm ni laks..

hohohoho..sangat panjanglah rapuan saya pada hari ini..pada yang masih membaca sehingga ke aprt ini...tq ya...n chiow...

No comments: