Thursday, October 16, 2008

Dewi dengan Kebayanya?

Tak semak lagi syarat untuk pertandingan ratu kebaya...
Tapi sebab saya dah janji nak pose dengan kebaya, kena tunaikanlah...
tapi kebaya saya ni tak outstanding laks rasanya...lepas ni nak beli kain n suruh tailor yang sulamkan..senang..tp mahal sket arrr..huhuhu.....duit duit dimana kau duit...

okla..gambar ni agak bler2 arr...photographer yg suka tangkap gambar saya tu busy yesterday..so xderla dpt banyak gambar.... :(

kalau nak bagi clear, kena klik kat gamba..Testimoni diri sendiri - badan masih lagi lebar seperti sebelumnya...tapi perut buncit ku mmg tak kelihatan...wpun pada hakikatnya masih ada..terutama kalau pakai jeans..mmg jelas ketara..spare tyre yg dah pancet tu... saya sukalah...dgn herbalife..wpun blm lagi berhasil menguruskan badan...tapi badan ada kecil juga..postur badan ada improve juga..muka ada kecil juga...saya cukup puas hati, malah lebih daripada tu.

Nak kuruskan badan dengan herbalife, tetapi terbantut hasrat sbb nampak tak banyak berat saya yang turun? jangan begitu. Belum cuba belum tahu. Wpun saya tak mengalami penurunan berat badan yang banyak, tapi saya dpt banyak faedah dari herbalife seperti membantu meng'ejas' hormon saya supaya menjadi 'wanita sejati' :) --> ayat2 iklan ni ditaja oleh diri sendiri.....

Herm..nak compare gak ke sebelum dan selepas..sbb rasanya xder beza..sbb berat pun maintain lagi......takyah la ek... tp kalau rajin..saya compare gak arr...

Till then...chiow...

No comments: