Wednesday, November 19, 2008

Ditengah kesibukan....

Ehehe...hari ni g kerja mcm biasa...tp sebelum tenggelam dlm kesibukan, i decide to share something dgn kwn2...
so..saya akan add new blog link yang saya kira menarik..baru terserempak yesterday. --> http://nakkurustak.blogspot.com/ : no worry dah minta kebenaran dah....tp dia blm say yes lagi..
kenapa blog ni? sebab banyak betul tips kesihatan yang dikongsi oleh blogger ni...bolehla kawan2 menjenguk dan sekaligus jadikan aspirasi kita gak...

Herm..aspirasi pertama, saya dpt info dari blog ni, kenapa wpun kt buat workout, tp still x ada kesan? baca kat sini --> http://nakkurustak.blogspot.com/2008/03/masih-gemuk-walau-bersenam.html kalau sempat esok2 saya buat citation la...

Jadi, pagi tadi saya telah bersenam selama 30 minit dan jarak kayuhan/jalan kaki (buat 2 in 1) menggunakan orbitrac saya adalah sejauh 11 km...eheh..jauh eh...sblm ni buat 20 mins jer..igtkan cukup..rupanya tak...

mcm biasa, bila dah bersenam, mestilah badan rasa ringan dan sihat..petang ni kalau larat nak buat 1 kali lagi.... :)

ok..kena memasuki alam kesibukan yg amat balik..tata

No comments: