Friday, November 14, 2008

Week 65

Dear all...sorry sbb sunyi sepi minggu ni..

1. Saya xder kat office sebab pegi trenning dan trenning itu tlh memprovide 3 kali makan - minum pkl 10, mkn thari, minum ptg... nasib baik dpt control portion..mmg mkn dgn sgt sedikit sampai kawan2 pun tegur..haha...nak rasa jer..
2. shakes masih lagi sekali sehari..usaha..usaha...
3. senaman- instead of naik pet baru (orbitrac) everyday...saya g main bowling, main pet dan tgk tv..poco2 masa trenning boleh kira tak..tak masuk ciken dance lagi..
4. nasi - everyday mkn nasi-wpun plan nak kurangkan pengambilan nasi cthnya 3 hari seminggu ker..tp portion dikecilkan sedikit..kena usaha lagi
5. tgh rajin sapu losyen pati halia kat paha..dah 4 hari dah...nak tengok after 1 week mcm mana...
6. dah mula makan supplemen - vit e (untuk mencerahkan kulit dan memudarkan parut) dan epo (untuk ejas balik hormon)
7. perut nampak kecillll kalau compare dgn dulu2...rugi arr sbb tak sempat nak ambil gambar...next time la ye...tp still buncit lagi...cuma dah kurang buncitnya...
8. saya lebih happy dan taknak fokus kepada result semata2...janji saya feel good abt myself... n dats why saya hanya akan update perkembangan sebulan sekali...n wpun tak update untuk minggu ni...berat sikittttttt ada turun juga.....hehe...

sehingga itu...kita enjoy!!!!
1 2 3 45 6 7 8 ....8 lagi!!

No comments: