Tuesday, November 4, 2008

Miscellaneous Update

Gambar ni tlh dipinjam dari google search- malas nak quote website...apa2pun tq for the lovely pic

Apa kaitan gambar kat atas tu dengan update hari ni???
Gambar tu menunjukkan celebration dan hari ni saya nak celebrate kerana berjaya impliment salah satu tindakan pembetulan yang telah saya sasarkan minggu lepas. :)

Tindakan yang mana satu? - Tindakan untuk membuat workout sebanyak 2 kali sehari iaitu sebelum pegi keje dan selepas balik dari keje pada petang nya....Alhamdulillah, berjaya gak...dan guess what..wpun masa buat senaman tu rasa mcm penat gilosh, tp bila amsuk kerja, rasa segar jer...huhuhu..i like....n mlm laks..sng jer nak lelapkan mata..kena berusaha meneruskan perjuangan ni...

Walau bagaimanapun, tindakan pembetulan yang lain blm lagi dpt dicapai..termasuklah 2 shakes per day...apa jadi ni...dlm minggu ni, selera makan tu, rasanya mcm sampai ke langit ke 7....end up dgn makan mcm2..nasib baik pagi2 sempat minum shakes...hari ni kena berusaha lebih kuat menahan godaan ni semua......

Okla..nak kena gerak dulu...lps ni..saya ada taklimat Floor Manager Asean University Games 2008..ala..yg saya citer dulu2 tu...tapi masa tu saya dicalonkan sebagai emcee...sekarang sudah tukar..saya menjadi floor manager terpendek semasa kejohanan tu nanti...harhar....agak2 diorang boleh tak allocate saya nanti??? dan plg mengharukan...we need to wear kebaya semasa bertugas...kebaya and seluar panjang...pergi try seluar panjang dekat serata kedai di kuching ni dan satu pun tak berkenan..kena jumpa tailorlah nampaknya...g potong seluar laks...

Dan kerana itulah juga saya berazam untuk bersenam pagi dan petang setiap hari..biar lebih fit...

:)) Tata

No comments: