Tuesday, June 12, 2012

Resuming my simple workout routine

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Phew, lepas cuti gawai hari tu, aktiviti senaman terus dilupakan kecuali ada 2 sesi mengajar anak saudara berpoco2 sehingga peluh bertempiaran dilantai rumah kampung... more than 5 rounds ok... satu lagu 6 menet, darab 5 dah 30 menet... tp rasanya berjam jugakla..sbb diorang semua excited nak belajar poco2... good for me:)

So, hari ni still xder excercise.. mcm mana dengan esok? ahha, ada baiknya jika saya pergi main bowling esok. tp student ada hari koQ la pulak..xper cuba sediakan baju sukan dan usaha untuk berjogging di tepi tasik. Hurm.. apa dah jadi dengan sesi sewang dan poco2 di pejabat? oh.. semua sangat  busy dan tiada masa. apa? tiada masa? sebenarnya bukanlah tiada masa sangat, cuma tiada mood. haha..

hari ni dah workout ke? dah, saya cuci toilet sehingga peluh membasahi lantai toilet.. betul.. kalau saya cuci toilet, satu jam itu tidak cukup..hahaha...

oklah..penat dah.. saya sajikan gambar2 yang saya pilih dari google untuk motivasi kita semua terutamanya diri saya sendiri..









bye
Salam Manis, dcd79

2 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

aku suka sign New Body Under Construction tu!!

Cik Hani yang Baik said...

haha... aku jumpa dekat gugel..hehe..best kan..berik semangat sikit...