Friday, April 11, 2008

Week 34

Herm..hari ni wpun dah detox 3 hari, berat tak banyak turun..mungkin sbb last week dah gila2 turun kot...
lagipun yesterday was not really a detox...ada gak menipu sana sini...hahahahaha...
so officially my berat bila timbang pagi tadi adalah 77.6kg. kurang 100g jer....tp kurang la jugak...
so, next week hopefully boleh reach 76.* nyer stage...

walau bagaimanapun...saya masih terus teruja kerana....(sambungkan dengan tidak lebih dari 25 patah perkataan)...
- inches saya kurang lagi...last saya sukat dlm mac and tak nampak perubahan yang ketara...
-pagi td saya sukat saja2..nak tengok progress...and to my surprise...
::punggung (kurang 1 inci lagi)
::pinggang (kalau tak silap kurang 1 inci gak)
::paha (kurang dlm 1.5 inci ker)
::lengan (kurang 0.5inci)
++tp kena semak semula la..sbb saya tak bw buku td..sbb plan taknak inform dulu...tp bila dah update blog, teruja laks nak meng'sharing'kan progess regarding inches ni..hahahahaha

ramai yang tanya mcm mana nak buat detox
- cara2nya: gantikan kesemua meal dgn shake (3 shakes/day) dan jgn makan solid food...makan buah jer...minum air byk2....
++pengalaman saya buat detox, apa yang sesuai untuk saya adalah dengan melakukan detox 2 hari + rehat 2 hari+detox 2 hari+rehat 1 hari (dan ulang..)
++kalau detox yg 3 days in a row tu payah sikit kot...dulu pernah baca kat blog alinx yang dia bagitau detox last day tu adalah yg plg mencabar and it's true..
:))

--saya sekarang ni hari2 nak cuba baju2 lama..rasa seronok jer...bila ada certain baju dah boleh pakai balik...hahahahah........hahahhhahhah..hahahahahhhaha

ok..gtg...chiow...

1 comment:

Muzik Hati said...

ohhh...dewi sebut nama i... i sgt teruja... hehehe... sharing is caring kan kan kan...