Tuesday, July 22, 2008

TU:LWC - 1st week progress ...

Dah seminggu berlalu, jadinya, hari ni kena update progress selepas seminggu.
Mempersembahkan my result..eheh..

Naik nampaknya...
Kenapa? Biar saya jawab...

-- kerana tak ambil proper 2 shakes per day, maksudnya suka ngelat especially hujung minggu dan end up dengan 1 shakes sahaja

ah...bosan betul dengan spacing nih...naper laks tetiba nak kuar spacing besar2?? ok..balik kepada topic utama...apakah azam saya untuk minggu depan? saya berazam untuk replace betul2 2 shakes per day seperti sebelumnya..sbb bila kita mula lupa dengan reason kenapa kita nak kurus, nafsu makan akan kembali menguasai kita...saya mesti ikut menu betul2 dan mesti kurangkan berat badan...so, by next week, my target is to reach number below 79.5kg. Kalau dapat reach target nih..saya akan bagi 1 point untuk diri sendiri dan 1 point itu mewakili rm5. Selepas reach satu-satu target, saya akan set target baru dan kalau berjaya akan dpt point lagi..begitulah seterusnya...

ok...apa lagi ek..banyak laks membebel pagi buta mcm nih...last week gak, saya xder buat senaman, cuma ada buat aktiviti shoppin selama 2 hari..hahahah..lama gilosh x g shopping.. n satu lagi, dulu saya pernah beli 1 skirt yang memang tak muat (xder size dah), tapi time tu beli gak sebab berkenan dan berazam untuk kurus...jadinya nak jadikan cerita, last saturday, terjumpa semula skirt tu dlm almari..kalau dulu, satu tapak tangan jauhnya antara 2 zip, tp sabtu lepas, tinggal 2 jari je lagi..wah...wah..wah...mmg saya makin kecil.... dan dengan hidung yang kembang, yesterday kawan2 asyik bagitau saya yang perut saya dah makin flat...sangat teruja sekali..ehehe.....:))

Till then, gtg n chiow....

No comments: