Thursday, August 14, 2008

Konvokesyen

Kalau hari2 saya citer pasal shakes, berat badan yg statik..mesti kengkawan semua bosan kan..
so, hari ni citer pasal konvokesyen la pulak...
Pertama sekali saya nak minta maaf banyak2 pada semua yg shout di shoutbox saya sbb tak reply.. mmg saya tak masuk office pun...sorry ek...
Herm..konvo kali ni saya diarahkan bertugas semula sebagai AJK Perarakan Utama. Tugas kitorang adalah untuk line up kan Pegawai Utama Universiti seperti TNC, Dekan2 dan wakil NC dari univ lain supaya bila diorang berarak naik ke pentas tu nampak kemas dan teratur.
Selain dari line upkan diorang, kena gantung jubah sementara diorang minum2, pakaikan jubah, susunkan diorang ikut seniority dan pangkat, bila sidang selesai, gantung semula jubah, suruh diorang minum2...bila balik, bagi balik jubah dan begitulah seterusnya selama 5 sidang..hahah..berdiri je..... tp yang seronoknya bila kita pakaikan jubah untuk vip nih..diorang ni very baik hati...
HErm..mestila citer pasal shakes kan...untuk 3 hari bertugas, mmg langsung x ambil shakes sbb tak sempat. Bangun pagi, solat, mandi, terus g bertugas...petang nya laks...lewat..baru sampai rumah ....
tp hari ni dah ambil semula shakes...hopefully dpt kurangkan berat sedikit lagi before raya ni...

till then..chiow..kalau dah ada gambar baru, i will update later..tp tak ada perbezaan la..sbb berat mcm tu gak..

No comments: