Wednesday, August 20, 2008

New Assignment

Hi...
Cuma nak update sikit...saya telah tercalon untuk menjadi emcee bagi Sukan Antara Universiti Asia pada Disember nanti....
knplah org suka betul mempercayai sigemuk yang cantik ni :))...aku bukannya pandai berbahasa inggeris dgn fasih..buat malu je nanti...eheh..tp selepas diyakinkan oleh pemilih, saya menjadi sedikit yakin wpun lutut masih terketar2..ada hikmahnya....
Sebagai menyahut seruan tersebut, saya bertekad untuk terus maju di dalam bidang menguruskan badan saya ini...takkanlah emcee untuk sukan gemuk...very not presentable..dan very not nice to see...
marilah..marilah terus berusaha...
start bersenam...dgn sungguh2....kalaulah penyakit mls tak ada dlm dunia..alangkah indahnya.......
sehingga friday ni...saya stop dulu...bye..

No comments: