Friday, August 8, 2008

Week 51

Kepada semua pembaca blog saya (terutamanya rakan-rakan2 herbalife yang tercinta)....
mula2 sari berita penting...
1. Berat turun semula kepada 79.6kg (wpun untuk tu:lwc dah reach 79.1kg..tp untuk yg ni compare dgn last week nyer result)
2. Semangat untuk kurus terus membara..tp disiplin makin sukar dikawal...geram dengan diri sendiri dan berkat usaha yg keras dan semangat yang tidak luntur...walau pun selalu terbabas, akhirnya dpt juga kembali ke pangkal jalan...harapnya teruslah kuat semangat dan disiplin untuk pertandingan ratu kebaya yang akan datang..
3. workout mmg tak buat..ish...knplah diriku ini begitu malas..come on..untuk diri sendiri..teruskan berusaha...pastikan dlm masa terdekat buat workout...
4. minggu yang amat memenatkan jiwa dan raga kerana
a. Sedang sibuk dengan persiapan Konvokesyen - kena bertugas sehingga majlis selesai (08.08.08 hingga 13.08.08) : kali ni bertugas sebagai AJK Perarakan Utama, job yg saya tinggalkan 2-3 tahun lepas..
b. Sedang sibuk dengan Majlis Reunion Alumni Universiti saya : yg ni pun jadi AJK gak, AJK Promosi + Setiausaha...kalau dah setiausaha tu faham2 je lah kan..kena setia untuk berusaha...last2 kalau org lain x sempat buat..semua kt kena cover..tp yg plg berharga adalah pengalaman...majlis ni berlangsung esok (09.08.08) dan diharap dpt berjalan dengan sangat sukses.
5. Lengan ku yang tercinta :)) dah kurang 1 inci dengan tidak disangka2...paha masih maintain sama gak ngan pinggang and perut...seronok ni.. :)). skrg dah hire seorang juruukur badan..sbb kalau diri sendiri ukuran x konsisten jer...

oklah..kena start wat keje..nnt boss marah...chiow..n will update untuk tu:lwc pada hari ahad ini. Insya-Allah.

No comments: