Monday, August 25, 2008

Sedikit Update dan Miscellaneous

Banyak benda saya nak list downkan hari ni..
1. Berat untuk TU:LWC. Minggu ni mencapai berat 79.5kg. maksudnya ada penurunan dari alst week sebanyak 80.2kg-79.5kg = 700g kan?

2. Membeli Frying Pan idaman. Tefal. Dah beberapa bulan eyeing Frying Pan ni dengan alasan untuk menyediakan makanan yang sihat sempena puasa nanti. eheheh...bolehlah pesta grill semua menu buka puasa nanti. Harapnya impian akan menjadi kenyataan..ehehhe
3. Minyak Zaitun dengan olive oil tu sama ke? hahah..demi keazaman yg tinggi, saya telah beralih kepada olive oil laks..semua ni untuk bulan puasa nanti... 4. Green Tea. Sekarang ni rasanya tgh gian minum green tea. Jumpa Japanese Green tea masa tgh shopping, so belilah n warna dia mmg green...sekali tu saya beli Boh Green tea, warna dia tak green langsung..sbb tu yg pegi beli green tea japanese laks..hahah....5. Elle Long Sleeve - :). Tak sangka sekarang saya dah boleh fit into Elle. Kalau dulu, saya lalu je kedai2 tu sbb malu nak masuk and yg paling utama sbb takut xder size. Nak dijadikan cerita, ptg sabtu temankanlah adik masuk butik Elle dan belek2 baju kat situ...tetiba berkenan dekat satu baju and kena try arr...bila try...fullamak..muat arr...mcm mana ni...saya sudah muat...so dgn rakusnya saya membeli 2 helai baju Elle dan wpun belum gaji, saya dgn happynya menggores dan menang kad kredit saya...hahahah...lalalalala....

6. Senaman Yourself Fitness. Setelah sekian lama bertapa, saya memulakan semula senaman Yourself Fitness saya. Alah yg PC Games tu...dan peluh mmglah memanglah mencurah2...harapnya this time dpt lebih komited...

7. Main Bowling. Sabtu dan Ahad lepas, saya telah mengikuti pertandingan bowling antara staf dan seperti biasa saya mmg akan menduduki tempat pertama dari bawah..wakakaka.....tp..apa2 pun saya merasa enjoy...eheh..berpeluh jugaklah.. 8 games ooo..

Tu ajelah kot perkembangan untuk hari sabtu dan ahad lepas..seronok ni..

No comments: