Thursday, January 1, 2009

Jawab tag dulu ye..ni jwpnnya alinx...

Renung-renungkan...

1. Do you think you are HOT?
Definitely NO! sbb xder org peduli sy ada ke tak...ehehe...saya ni lebih kurang mcm background agent dlm pc jer.. tp kalau hot temper tu YES...hahhahhahaha

2. Upload your fav pic.
ada 1..tp..x leh upload..takut melibatkan yg hidup atau mati..payah..nntlah cr gamba lain..
ok..dah jumpa..my latest fav pic

3. Why do you like this picture?
-gambar yg rahsia tu...sbb mengingatkan detik2 manis dgn org kesukaan terdahulu....
-gambar yg kat atas ni..sbb x nampak perut n gambar ni mcm kewl jer...wahaha

4. When was the last time u ate pizza?
-lama dah...2-3 bulan lepas kot...

5. The last song u listen to?
-dgr dlm radio pagi td..apa nama lagu tu ek? Cinta ini membunuhku by D'massiv. dulu suka la dgr lagu ni..skrg...takder dah nak mati2 atas sebab cinta ni...--sebenarnya hati tgh beku sbb cinta tak kesampaian kot..ehehehe


6. What are you doing right now besides this?
update blog n tgh fikir nak g solat n complete 2-3 lagi todo list untuk hari ni...

7. What name u prefer besides yours?
dewi. hahaha..i like bila org panggil saya dewi...mcm best jer..lagi2 kalau org yg pnh menjadi org kesukaan..selain tu suka gak kalau org tukar my name dari mahani kepada myhani...wawee..

8. People I tag: Erkkk...5 kerat je?
alamak..nak tag sapa ni....takder stock..semua org dah kebas..takper ek..saya cuba...
1. Hasma
2. Nora
3. Finiey
4. No Name
5. No Name


9. Who is No.1?
Kawan dari masa study...saya selalu jadi pendengar setia kepada sahabat saya ini...nampaknya terbuktilah saya ni seorang pendengar yg baik...

10. No.3 is having a relationship with?
Ntah...tak tau..ada hubungan ke budak ni??


11. Say something about No.5
nothing to say sbb xder nama

12. How about No.4?
pun have nothing to say..

13. Who is No.2
kawan sekepala di office..kuar mkn sama2 main karem sama2...junior yg dididik untuk meneruskan keganasan group kitorang di office...cepat belajar budak ni..ada bakat semula jadi

aih...tu je...dah siap la...

1 comment:

Anonymous said...

mahani, aku dah buat tag tok..
cuba bukak under Tags