Monday, January 5, 2009

Laporan Menu (day 01 - day 03) dan sedikit merapu

Sempena azam baru ni, saya cuba list downkan menu.tp taklah menu yg complete sbb saya ini sgt susah nak ingat benda..
+ saya akan draf menu untuk seminggu dan laporan akan dikeluarkan seminggu sekali...
+ untuk hari mengambil berat badan laks, saya akan mengambil hari Jumaat untuk memuat naikkan laporan...mcm biasalah...sbb saya mulakan program pun hari jumaat kan?

Day 01: 2/1/2009
Sarapan - Shakes
Lunch - Rojak Ayam
Dinner - Nasi berlauk
Plain water 2-3L
* azam taknak makan nasi tak kesampaian...tp mkn nasi sikit sgt..okla kot...

Day 02: 3/1/2009
Sarapan - minum plain water je
Lunch - Pizza
Dinner - sayur dan ayam masak merah (tanpa nasi)
Plain water 2-3L

Day 03: 4/1/2009
Sarapan - bangun lambat lorr...
Lunch - bubur nasi
Dinner - sayur umbut kelapa & udang goreng (tanpa nasi)
Plain water 2-3L

++yeay..berjaya mengurangkan nasi and no more snacking...cuma jumlah pengambilan air perlu dipertingkatkan...
++tetapi sedikit mendukacitakan kerana pengambilan shakes adalah terbabas...xper esok my mom balik kampung..dugaan hebat akan berkurangan lepas ni...
++pelik betullah...this time semangat mcm susah betul nak luntur....haha...yeay..go go si dewi...

No comments: