Friday, January 2, 2009

Start All Over Again

Gambar dicilok dari http://assets.lifehacker.com/software/uploaded/2006-01-06/fresh.jpg

Dear all,
Sempena ketibaan tahun baru ni- masihi and hijrah yang datang hampir serentak, saya dah buat keputusan untuk meneruskan lagi misi mencapai berat badan ideal.

Kali ini saya dah taknak toleh belakang and terus memikirkan pencapaian saya setahun yang sudah...

Saya bertekad untuk bermula semula dari awal dengan menganggap berat saya pada hari ini, 82.2kg sebagai berat permulaan untuk saya memulakan proses mencapai berat badan ideal saya....

Sangat mudah dan saya harap resolusi ini akan membantu saya lebih bersemangat dan BERDISIPLIN dalam melaksanakan misi yang telah saya rancang semenjak sekian lama.

So, untuk permulaan, saya akan melakukan sedikit pengubahsuaian terhadap kandungan blog seperti membuang ticker2 lama dan menggantikan dengan yang baru serta membuat sedikit pengubahsuaian dari cara membuat laporan..

Till then...selamat tahun baru kepada semua dan semoga kedatangan tahun baru ini memberi lebih kebaikan kepada kita semua...

No comments: