Friday, January 30, 2009

Progress Report : Week 4 :(

herm...

1. Minggu ni stock HL baru sampai after CNY.
2. Berat badan naik sebab tak control makan. I realize that berat sangat cepat naik bila saya makan nasi. Agaknya kena buat detoks secara besar-besaran kot. (Nak cuba 7 days detoks with herbalife). So minggu ni, saya taknak update berat.
3. Menu. Minggu ni pun tak nak update menu sbb kalau updatepun xder point. Menu tu mmg menu untuk menaikkan berat badan...takyah la uplaod minggu ni..minggu depan saya upload k..
4. Geram Kepada Diri Sendiri
- Saya ada dinner mlm ni..., so, mlm td saya tryla semua baju yg ada dlm almari dan semuanya nampak tak sesuai kerana perut yang besar. nasib baik baju2 tu amsih boleh masuk...itupun cukup2 je...masa tulah rasa geram menguasai diri dan start dr masa tu saya bertekad untuk kuatkan lagi azam....
-diri saya ni memang menyedihkan..lately, semangat nak kurus tu ada..tp usaha tu kureng...dats why mulai ahad ni saya nak try detoks...7 days intensive detoks with dewi...tp rasanya kalau detoks..pengambilan yg plg baik ialah dengan mengambil 2scoops f1 selang 3 jam.. (ikut method juice detox)..
Mcm mana nak plan ye..lebih kurang mcm ni kot;
7am - 2scoops f1
10am - 2 scoops F1
1pm - 2 scoops F1
4pm - 2 scoops F1
7pm - 2 scoops F1
10pm - 2 scoops F1
air kena minum banyak.... kalau tak nak ambil F1, boleh ganti 10am, 4pm and 10pm dengan buah....jom try seminggu....
gtg..chiow...

1 comment:

Anonymous said...

mahani, jom sama2 kita tingkatkan usaha menguruskan badan...chaiyok