Wednesday, April 7, 2010

Go Offline and No Weighing for This Week

Dear all,

Saya nak inform, starting from tomorrow until Sunday, I will not be able to update my menu sebab saya kena travelling ke Mukah and lepas tu saya akan balik ke kampung sekejap melepaskan rindu pada ayah bonda, adik dan anak sedare.....
Bagi yang merindukan menu saya, menu akan menjadi sedikit kacau pada masa tersebut....kalau saya jot down, I might be able to update the menu once I get back to Kota Samarahan, kalau tak...anggap sebagai berehat daripada Oxidizer je la...
Basically on Thursday - akan banyak snacking sbb kena drive 14 hrs to my kampung, Friday mungkin ok sikit, Saturday go back to Sibu and Sunday go back to Kuching. Malam-malam pada tarikh tersebut, dijangkakan saya akan makan nasi dan sedikit sayur..wpun kat kampung, sayur susah nak carik ooo...
Tentang Weighing pulak, sbb tarikh Weighing adalah pada pagi Ahad, jadi dah terlepas..takkan nak weighing pada hari isnin kan? dahla menu caca marba..jadi kt akan carry fwd ke Ahad minggu seterusnya.... (sbb rasanya kalau timbang gak ahad nih, berat pasti naik)

Jadi kepada rakan-rakan, jangan rindukan diriku...

Walau bagaimanapun, menu hari ni on lagi..akan diupdate mlm nnt..

No comments: